Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 2 (2006): April - June
Vol. 11 No. 2 (2006): April - June
Published:
2007-06-25
Artigos
ALIANÇA NOKIA E GRADIENTE: ESTRATÉGIA PARA INTERNACIONALIZAÇÃO DO NEGÓCIO DE TELEFONE CELULAR
Marcos Alberto Castelhano Bruno, Cibele Barsalini Martins, Émerson Antônio Maccari, Milton de Abreu Campanário
A FORMAÇÃO DAS COMPETÊNCIAS ORGANIZACIONAIS DAS MULTINACIONAIS: ESTUDO DE CASO NUMA MULTINACIONAL BRASILEIRA
Felipe Mendes Borini, Anjeéri Luiz Sadzinski
DETERMINANTES DAS ESTRATÉGIAS DE INVESTIMENTO DAS EMPRESAS MULTINACIONAIS DOS PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO: O CASO DE UMA EMPRESA BRASILEIRA
Mohamed Amal
OWNER-MANAGERS’ VISION AND ITS ROLE IN THE INTERNATIONALIZATION OF SMES: A MULTIPLE CASE STUDY OF MOROCCAN AND CANADIAN SMES IN THE AGRI-FOOD SECTOR
Brahim Allali
O PROCESSO DE INTERNACIONALIZAÇÃO DAS EMPRESAS: O CASO BRASILEIRO
Pedro Guilherme kraus
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems