Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 25 No. 3 (2020)
Vol. 25 No. 3 (2020)
Published:
2020-10-20
Full Issue
PDF
XML
Articles
O Gerenciamento das Interações entre Consumidores: Estudo em Escolas de Idiomas
Luiza Venzke Bortoli Foschiera, Marcos Cortez Campomar
6-21
Gestão de Custos Alinhada à Tomada de Decisão: o Caso de uma Empresa Incubada de Base Tecnológica
Lucas Neckel Paim Braga, Fabiano Maury Raupp
22-44
Conectados por Prazer: Redes Sociais Virtuais Móveis Versus Valores de Uso Convergentes
Emílio José Montero Arruda Filho, Juliana Cristina dos Santos Miranda
45-58
The Contribution of Innovation to Startups for Market Creation
Eros Augusto Asturiano Martins
59-73
Estratégia e Desempenho pela Perspectiva do Tripé da Estratégia
Wilciney J. Villan, Ivan Lapuente Garrido, Sílvio Luís de Vasconcellos
74-91
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems