Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Anúncios
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
v. 24 n. 2 (2019)
v. 24 n. 2 (2019)
Publicado:
2019-08-20
Edição completa
PDF (English)
XML (English)
Editorial letter
Editorial
Mohamed Amal
Articles
Knowledge management at Unilever South America – enabling conditions and their interaction with the SECI model
Jorge Tenório Fernando, Silvio Popadiuk, Neusa Maria Bastos Fernandes Santos
7-26
Information Systems for Early Supplier Involvement in Brazilian Automotive Supply Chains
João Batista de Camargo Junior, Paulo Marcelo Caetano da Silva, Ana Rita Tiradentes Terra Argoud, Pedro Domingos Antoniolli, Silvio Roberto Ignácio Pires
27-43
The Academic Master’s Program in Management: is it relevant to professional practice?
Victor Meyer Jr., Priscilla Veiga Bueno
44-60
Entrepreneurial education: entrepreneurial mindset and behavior in undergraduate students and professors
Ricardo Schaefer, Ítalo Fernando Minello
61-90
Idioma
English
Español (España)
Português (Brasil)
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Desenvolvido por
Open Journal Systems